libertariat.pl

libertariat.pl

jakie ksiazki czytamy

jakie ksiazki czytamy Poświęć kilka minut i zamknąć oczy i głęboko oddychać i powoli. Chciałbym powiedzieć sobie, że z każdym oddechem wychodzącej staję się spokojniejszy i mniej zmartwiony i zestresowana. Jeśli można zatrzymać się i głęboko oddychać przez dziesięć minut kilka razy dziennie, można zmniejszyć stres dramatycznie.

„Oddychanie staje się krótkie i płytkie, gdy zaczniemy podkreślając out”, mówi Deborah Johnson, Ed.D, adiunktem na Uniwersytecie Baylor w Waco w Teksasie. „Najszybszym sposobem na przełamanie tej pętli napięcie jest, aby rozpocząć rysowanie powietrze głęboko do płuc, co pozwala na przepływ tlenu w całym organizmie. Niemal natychmiast Powinieneś czuć różnicę.”

— od łagodzą stres plamy, siłownia, listopada 1998

Jedz słodkie – Kiedy czujesz się naprawdę podkreślił, poświęć chwilę i zjeść coś przekąsić lub dwa cukierki (uważaj na czekoladę, która ma w niej kofeiny). Naukowcy odkryli, że poziom stresu w dół, gdy spożywamy cukry.

jakie ksiazki czytamy

Czuj się jak w domu – Spersonalizuj swoje miejsce pracy. Otocz się fotografie, plakaty domu z ulubionych filmów lub roślin i kwiatów. Znajome, domowa atmosfera-obiekty, pomaga zrelaksować napięć.

Napić się soku pomarańczowego – Scientests odkryli, że witamina C może zmniejszyć produkcję hormonów stresu. Zjedz pomarańczę, napić się soku, wziąć 200 mg. uzupełnienie lub jeść inne pokarmy bogate w witaminę C, takich jak brokuły, brukselka, kapusta, caulifower, pomidory, papryka, ziemniaki, truskawki, grejpfruty i cataloupe.

Zaśpiewaj piosenkę – Ta porada nie Double Duty, muzyka i śpiew relaksuje ciało i śpiewając oddychać głębiej. W zależności od Twojego głosu, jednak można utworzyć więcej stresu od ludzi wokół ciebie.

jakie ksiazki czytamy

Oglądaj śmieszne filmy – Śmiech jak śpiew dostaje więcej tlenu do płuc, więc oglądać coś, co daje pewne śmiech brzuch. Płonące Siodła zawsze działa na mnie.Wiem, że większość linii, ale co z tego? Mel Brooks mówi esencja humoru jest anticpation i wypłat. Podobnie jak zmniejszenie stresu.

Wyciąć wielozadaniowość – im więcej masz piłek w powietrzu, tym bardziej stres może czujesz. Zmniejszyć liczbę piłek i zmniejszyć napięcie i stres.

Dowiedz się więcej o stresie. Czytać książki, słuchać książki audio, obejrzeć film. Zobaczysz, że nie jesteś sam i że istnieje wiele sposobów, aby przezwyciężyć stres i sposób obsługi sytuacji stresowej.

Bez względu na to, jaki rodzaj pracy robimy, stres jest częścią naszego życia. Możemy zmniejszyć nasz poziom stresu, ale nie możemy go wyeliminować. Możemy nauczyć się ją kontrolować i żyć z nim jednak.

Artykuł napisany przez: